Veelgestelde vragen

Hulpzoekers

Hebben jullie schoonmaaksters in mijn woonplaats?

Wij zijn actief in heel Nederland, dus ook bij jou in de buurt. Vul in de sidebalk jouw postcode in en wij tonen jou direct alle ingeschreven schoonmaaksters bij jou in de buurt.

Hoe weet ik of de hulp mijn aanvraag heeft geaccepteerd?

Je krijgt van ons altijd een bevestigingsmail als de hulp van jouw keuze de aanvraag heeft geaccepteerd. Bekijk ook altijd even je spamfolder, het kan zijn dat de mail daar terecht is gekomen.

Wat kost een hulp?

Iedere hulp is vrij om zijn of haar eigen uurtarief te bepalen. Hoe hoog dit tarief is, staat vermeldt op de profielpagina van diegene. Voor meer informatie over de kosten kun je terecht op onze kostenpagina.

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?

Je krijgt van ons altijd een bevestigingsmail als je betaling is gelukt. Bekijk ook altijd even je spamfolder, het kan zijn dat de mail daar terecht is gekomen.

Moet ik zelf voor schoonmaakmiddelen zorgen?

Ja, jij bent zelf verantwoordelijk voor de aanwezigheid van schoonmaakmiddelen.

Hoe vaak moet ik een hulp inplannen?

Dat is helemaal aan jou! Je kunt de schoonmaakster eenmalig inplannen, maar ook voor een langere tijd.

Kan ik dezelfde hulp meerdere keren inplannen?

Als de hulp goed bevalt, is het zeker mogelijk om hem of haar vaker in te plannen!

Wat als de hulp niet komt opdagen?

Als de hulp niet komt opdagen, verzoeken we je om dit door te geven. Je bent ons dan natuurlijk geen onkosten verschuldigd. Het betaalde loon wordt binnen 14 dagen terug op jouw rekening gestort.

Waar kan ik terecht met klachten of feedback?

Als je klachten of opmerkingen hebt, kun je contact met ons opnemen. Onze medewerkers staan voor jou klaar en denken graag met je mee!

Hulpaanbieders

Wat kost het om een profiel aan te maken?

Een profiel aanmaken is helemaal gratis! Meld je dus snel aan, word gevonden en verdien makkelijk wat bij.

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken kan heel eenvoudig en snel. Je kunt tevens inloggen met Facebook.

Wat als ik toch niet beschikbaar ben?

Kan je toch niet werken? Dan is het mogelijk om de afspraak te annuleren via jouw profiel.

Hoe kan ik mijn beschikbaarheid aanpassen?

Je kan jouw beschikbaarheid heel makkelijk doorgeven of aanpassen via jouw profielpagina.

Hoe weet ik zeker dat ik mijn loon krijg uitbetaald?

Voorafgaand aan jouw schoonmaakbeurt, moet de aanvrager betalen voor jouw diensten. BlingBling zorgt er vervolgens voor dat jij jouw loon altijd op tijd ontvangt.

Waar kan ik terecht met klachten of feedback?

Als je klachten of opmerkingen hebt, kun je contact met ons opnemen. Onze medewerkers staan voor jou klaar en denken graag met je mee!